Dacă sunteți sau vreți să deveniți antreprenor și vă doriți o afacere profitabilă în retail, cu ajutorul magazinului la cheie German Market în doar 30 de zile deveniți patronul unei rețete de succes, testată și pusă deja în practică în 9 magazine raspândite în 5 localități din Romania. Profitul mediu, după primul an de activitate, între 1,000 euro / lună și 3,000 euro / lună, depinde de locația, amenajarea și suprafața magazinului.

Magazinele German Market sunt specializate în vânzarea produselor cosmetice, de îngrijire personală, detergenți, produse de curățenie, articole menaj, dulciuri și cafea de calitate superioară la prețuri avantajoase, importate direct din Europa de Vest. 

Franciza de magazin la cheie German Market se adresează aproape oricui, de la antreprenori dornici să investească într-o afacere testată, la angajați sătui de munca în corporație, pensionari care vor să lase nepoților o afacere sigură, români din diaspora care își doresc să revină acasă și până chiar și la tineri căsătoriți care caută să-și investească banii de nuntă într-o afacere stabilă.

Puteți începe afacerea și să administrați fără probleme magazinul German Market chiar și dacă sunteți angajat în altă parte sau dacă aveți altă afacere de care trebuie să vă ocupați ori dacă nu locuiți permanent în România. În cazul în care nu aveți deloc experiență în business echipa noastră vă va învăța absolut tot ce trebuie știut și făcut pentru a avea o afacere profitabilă.

Un tânăr antreprenor din SUA, devenit milionar la frageda vârstă de 14 ani, Farrah Gray, a spus o vorbă foarte înțeleaptă: „lucrează la visul tău sau altcineva te va angaja să lucrezi la visul lui”.

Rentabilitatea afacerii

După analiza datelor celor 4 ani de activitate, timp în care am deschis și operăm 9 magazine în 5 localități din România, din care 2 magazine în sistem de franciză, putem aproxima o medie a cheltuielilor, veniturilor și a profitului mediu al unui magazin German Market, în funcție de suprafața sa. Calculele de mai jos se bazează pe un adaos comercial mediu de 30% pe care vi-l garantăm prin contract, o creștere medie anuală a cheltuielilor cu chiria și utilitățile spațiului de 5% și o creștere medie anuală a vânzărilor, salariilor și a cheltuielilor neprevăzute de 10%. Sumele sunt în lei, nu conțin TVA și sunt calculate pentru un an întreg.

Pentru cine are dubii dacă cifrele sunt realiste sau nu, vă asigurăm că toate cifrele sunt medii reale, în magazinele noastre încasări medii (calculate la o medie de 355 de zile de activitate pe an) fără TVA de 1400 lei / zi într-un magazin de 30 mp, 2200 lei / zi într-un magazin de 60 mp și 3700 lei / zi într-un magazin de 90 mp nu sunt greu de atins încă din primul an de activitate.

Magazin 30 mp
An 1 An 2 An 3 An 4 An 5
Chirie spațiu (+5% anual) 24,000 25,200 26,460 27,783 29,172
Salarii 2 angajați (+10% anual) 60,000 66,000 72,600 79,860 87,846
Utilități (+5% anual) 2,400 2,520 2,646 2,778 2,917
Cheltuieli neprevăzute (+10% anual) 1,800 1,980 2,178 2,396 2,636
Total cheltuieli 88,200 95,700 103,884 112,817 122,571
Vânzări fără TVA (+10% anual) 480,000 528,000 580,800 638,880 702,768
Profit brut din vânzări (medie adaos 30%) 144,000 158,400 174,240 191,664 210,830
Câștig înainte de impozitare 55,800 62,700 70,356 78,847 88,259
Impozit pe profit 16% 8,928 10,032 11,257 12,616 14,121
Profit net 46,872 52,668 59,099 66,231 74,138

Magazin 60 mp
An 1 An 2 An 3 An 4 An 5
Chirie spațiu (+5% anual) 48,000 50,400 52,920 55,566 58,344
Salarii 2 angajați (+10% anual) 60,000 66,000 72,600 79,860 87,846
Utilități (+5% anual) 3,600 3,780 3,969 4,167 4,375
Cheltuieli neprevăzute (+10% anual) 2,400 2,640 2,904 3,194 3,513
Total cheltuieli 114,000 122,820 132,393 142,787 154,078
Vânzări fără TVA (+10% anual) 780,000 858,000 943,800 1,038,180 1,141,998
Profit brut din vânzări (medie adaos 30%) 234,000 257,400 283,140 311,454 342,599
Câstig înainte de impozitare 120,000 134,580 150,747 168,667 188,521
Impozit pe profit 16% 19,200 21,533 24,120 26,987 30,163
Profit net 100,800 113,047 126,627 141,680 158,358

Magazin 90 mp
An 1 An 2 An 3 An 4 An 5
Chirie spațiu (+5% anual) 72,000 75,600 79,380 83,349 87,516
Salarii 4 angajați (+10% anual) 120,000 132,000 145,200 159,720 175,692
Utilități (+5% anual) 4,800 5,040 5,292 5,557 5,835
Cheltuieli neprevăzute (+10% anual) 3,000 3,300 3,630 3,993 4,392
Total cheltuieli 199,800 215,940 233,502 252,619 273,435
Vânzări fără TVA (+10% anual) 1,320,000 1,452,000 1,597,200 1,756,920 1,932,612
Profit brut din vânzări (medie adaos 30%) 396,000 435,600 479,160 527,076 579,784
Câștig înainte de impozitare 196,200 219,660 245,658 274,457 306,349
Impozit pe profit 16% 31,392 35,146 39,305 43,913 49,016
Profit net 164,808 184,514 206,353 230,544 257,333

Valoarea investiției

Investiția totală într-un magazin la cheie German Market depinde cel mai mult de mărimea și locația spațiului comercial în care va funcționa magazinul. În tabelul următor vă prezentăm defalcarea investiției într-un magazin German Market în funcție de suprafață și pe categorii de cheltuieli (în lei, fără TVA).

Magazin 30 mp Magazin 60 mp Magazin 90 mp
Rafturi vânzare 8,000 10,000 15,000
Masă vânzare 800 1,200 1,500
Amenajare spațiu (zugrăvire, igienizare, cosmetizare, etc) 500 1,000 1,500
Sistem supraveghere video și alarmă 4,000 5,000 6,000
Echipamente vânzare (POS, casă de marcat, scaner, imprimantă, ups) 6,000 6,000 6,000
Software ERP (gestiune, vânzare, contabilitate) 3,200 3,200 3,200
Banner / reclamă luminoasă magazin 1,000 1,500 2,000
Campanie marketing deschidere 500 700 1,000
Documentație SSM și PSI 500 500 500
Cheltuieli recrutare și angajare personal 100 120 150
Înregistrare punct de lucru la primărie 100 100 100
Autorizare DSV 400 400 400
Verificare PRAM 100 100 100
Trusă medicală + stingător 200 200 200
Diverse echipamente / ustensile necesare în magazin (birotică, curățenie, etc) 200 200 200
Subtotal cheltuieli (în lei, fără TVA)  25,600 30,220 37,850
Stoc inițial de marfă (în lei, fără TVA) 75,000 110,000 160,000
Total cost deschidere magazin (în lei, fără TVA) 100,600 140,220 197,850
Total cost deschidere magazin (în lei, cu TVA) 119,714 166,862 235,442
Echivalent cost deschidere magazin în euro, cu TVA 25,745 35,884 50,633

Avantajele magazinului la cheie German Market:

- vindeți produse de necesitate pentru orice persoană și gospodărie: detergenți și balsamuri de haine, produse și soluții de curățenie casnică, articole menaj, prosoape de bucătărie, hârtie igienică, scutece copii, dulciuri și cafea
- aveți un mare avantaj competitiv în fața concurenței locale, oferind clienților produse de mai bună calitate, fabricate pentru Europa de Vest, la prețuri avantajaoase
- aveți un adaos mediu de cel puțin 30%, mai mare decât media oferită de distribuitorii locali din retail
- deveniți partener într-o rețea de magazine care se dezvoltă la nivel național
- oferiți clienților un raport calitate / preț mai bun decât are concurența locală
- aveți lângă dumneavoastră o întreagă echipă gata să vă ajute cu orice aveți nevoie
- nu aveți stres, bătăi de cap și vizite zilnice de la zeci de agenți și distribuitori
- nu aveți nevoie de depozit și angajați specifici (gestionari, manipulanți marfă, șoferi, etc)
- nu țineți pe stoc mai multă marfă decât aveți nevoie să vindeți
- marfa pe care chiar nu o puteți vinde se poate returna
- primiți marfa centralizat, o dată pe saptămâna prin transport cargo paletizat
- angajații dumneavoastră pot introduce rapid și printr-un simplu click facturile de achiziție și pot face recepțiile de marfă în sistemul de vânzare și gestiune
- aveti avantajul de a folosi un program software integrat cu serverul și nomenclatorul nostru de produse, astfel încât modificările / actualizările listei de produse și prețuri să se facă în timp real și foarte ușor de către oricare dintre angajații dumneavoastră
- beneficiați de acces la un software performant de Business Intelligence și la o serie de algoritmi custom pe care i-am dezvoltat, testat și îmbunătățit permanent în ultimi 3 ani, prin care se generează automat lista necesarului de aprovizionare a magazinului dumneavoastră. Cu ajutorul acestui soft veți economisii timp serios atât dumneavoastră cât și angajații dumneavoastră și veți evita să aveți stocuri prea mari sau prea mici pe magazin, având întotdeauna exact marfa care trebuie, când trebuie și câtă trebuie. 

Ce primiți când deveniți partener German Market:

- achiziții centralizate și prețuri de achiziție preferențiale, sub prețurile furnizorilor locali
- stocul inițial de produse, necesar să puteți începe activitatea
- know-how, training și proceduri operaționale pentru dumneavostră și angajați
- practică pentru dumneavoastră și angajați cât timp e nevoie într-un magazin German Market funcțional
- amenajarea și pregătirea magazinului dumneavoastră pentru începerea vânzării
- mobilier comercial și echipamente tehnice performante
- ajutor garantat și permanent, pe tot parcursul colaborării
- publicitate si campanii de marketing locale
- susținere necondiționată din partea unei echipe cu experiență
- statut de partener într-o afacere antreprenorială de succes, ce se dezvoltă la nivel național

Cum puteți deschide un magazin German Market?

În primul rând trebuie să aveți la dispoziție suma de bani necesară investiției inițiale, între 25,000 euro și 50,000 euro în funcție de suprafața magazinului dumneavoastră. Banii pot veni din orice surse legale: economii, vânzări imobiliare, împrumuturi de la rude / prieteni / parteneri de afaceri, credit bancar, etc.

Nu e necesar să fiți proprietar al spațiului comercial unde va funcționa magazinul, îl puteți închiria sau lua în comodat. Pe lângă spațiu și investiția inițială mai aveți nevoie de voința de a reuși în ceea ce vă propuneți și cel puțin 30 de ore lunar pe care să le puteți acorda afacerii, chiar și de la distanță.
De restul ne ocupăm noi!

De ce aveți nevoie de noi?

În zilele noastre știm că devine din ce în ce mai greu să faceți și să mențineți o afacere 100% legală, să respectați și să fiți la curent cu toate legile atât din România cât și cele europene, dar mai ales să vă luptați cu concurența și să fiți în stare să oferiți clienților servicii și produse mai bune și la prețuri mai avantajoase decât concurența. Noi credem în puterea parteneriatului și ne-am convins că doar prin parteneriate benefice pentru ambele părți putem reuși mai bine, mai repede și mai sigur decât fiecare separat. De aceea suntem dispuși să vă punem la dispoziție echipa noastră și să vă oferim tot suportul necesar, toate cunoștințele și experiența noastră pentru ca și dumneavoastră să aveți o afacere de succes pe termen lung.

Până nu demult afacerile în comerț erau simple și profitabile pentru oricine. Mulți dintre cei care, cu sau fără experiență, își deschideau un butic / ABC / magazin la colț de bloc și cumpărau marfă de la Selgros, Metro sau de la distribuitorii locali, făceau evaziune mai mult sau mai puțin, obțineau profituri mari fără multe bătăi de cap, o duceau bine, își construiau vile mari, cumpărau mașini noi, etc. Prosperitatea și succesul comercianților mici s-a schimbat în ultimii ani, după ce marile rețele de magazine internaționale (Profi, Kaufland, Carrefour, Lidl, Penny, Auchan, Cora, Mega Image, etc) au invadat piața din România și, mai ales, după ce Codul Fiscal și legile economice s-au schimbat, evaziunea fiscală devenind infracțiune gravă și ANAF a inceput să facă controale foarte dese și la foarte mulți comercianți.
Acum ca și comerciant mic e foarte greu să concurați cu magazinele rețelelor internaționale mai ales dacă vindeți aceeași marfa ca și ei, clienții preferând să meargă în magazinele rețelelor pentru că s-au obișnuit ca acolo să găsească tot ce au nevoie. Acum e aproape imposibil să reușiți în comerț pe termen lung dacă nu fiscalizați tot și dacă nu vindeți ceva care să vă diferențieze de concurență, la prețuri mai avantajoase pentru clienți și de calitate mai bună decât oferă concurența.

De aceea noi am venit cu un concept nou de magazin la care concurența directă e aproape inexistentă, unde oferim produse de necesitate zilnică oricărei persoane, case, familii, la prețuri de cele mai multe ori mai avantajoase si, cel mai important, de calitate mai bună decât in magazinele mici ale comercianților independenți sau cele mari ale rețelelor internaționale! Clienții din ziua de azi vor și calitate, nu doar cel mai mic preț.

Firma noastră importă peste 2000 de produse diferite, de la sute de branduri internaționale, multe cunoscute atât în România cât și la nivel european. Pentru a obține cele mai bune prețuri importăm cantități mari de marfă direct de la fabrici sau de la distribuitori externi de rang 1 din mai multe țări din Europa de Vest printre care Germania, Italia, Anglia, Belgia, Polonia, Ungaria, etc. Prețurile avantajoase și sortimentația largă pe care vi le oferim nu o sa le puteți obține de la nici un distribuitor din România și nici măcar de la distribuitorii și angrosiștii din Europa de Vest.

Dacă mergeți în oricare cash & carry Metro sau Selgros din Germania, Italia, etc o să constatați cu surprindere că majoritatea prețurilor la care puteți cumpăra dumneavoastră de la ei sunt mai mari decât prețurile noastre. Explicația simplistă, dincolo de secretele comerciale, e că dumneavoastră achiziționați la bax iar noi la TIR. În plus noi avem contracte și parteneriate speciale, obținute pentru volume mari, după ani buni de colaborare, și altele. Dacă considerați că nu aveți nevoie de noi și doriți să începeți singuri o astfel de afacere în retail țineți cont că aveți nevoie de depozit, angajați la depozit, dubă de marfă, furnizori buni care să vă dea prețuri avantajoase, sortimentație bogată de marfă și produse de calitate fabricate pentru Europa de Vest, nu pentru Europa de Est.
În plus trebuie să fiți pregătiți să achiziționați marfă cu plata în avans și în cantități mai mari decât aveți nevoie real, pentru a vă merita costul de transport. Și mai este foarte important să fiți tot timpul la curent cu desele schimbări legislative, să vă faceți propriile etichete de traduceri și să le lipiți pe toate produsele care nu au text în limba română altfel riscați amenzi, să aveți grijă ce program de gestiune, vânzare și contabilitate folosiți și cum îl folosiți, să vă creați în mod corect nomenclatorul de produse, să faceți cercetare săptămânală de piața pentru a fi la curent cu prețurile fluctuante ale rețelelor, să vă promovați magazinul și multe altele.
Nici distribuitorii locali nu vă pot ajuta cu mult în acest domeniu, deoarece sunt puțini care fac importuri din Europa de Vest, majoritatea lucrează cu marfă de mai slabă calitate, pentru Europa de Est, și nu au o sortimentație destul de bogată, cu care să puteți umple un magazin. De obicei vă oferă câteva produse cu prețuri ok, ce se vând mai greu, iar la restul produselor au prețuri mai mari decât ați beneficia de la noi.

Pentru tot ce e scris mai sus nu trebuie să ne credeți pe cuvânt. Încercați să găsiți furnizori care împreună să vă ofere măcar 800 de produse diferite, de calitate, din Europa de Vest și la prețuri avantajoase, cu care să puteți deschide un magazin de minim 30mp. Solicitați-le oferte de preț și comparați-le cu prețurile noastre, ținând cont că la noi beneficiați de o reducere medie de minim 30% din prețul de vânzare la raft. Întrebații dacă marfa lor e achiziționată / produsă  pentru Europa de Vest și dacă vă oferă etichete de traduceri pentru produse. Vizitați-le depozitul și principalele magazine în care distribuie marfă. Întrebații cum vă vor face livrările și gândiți-vă bine cum vor face angajații dumneavoastră și cât timp le va lua să facă recepțiile de marfă și cum le vor introduce în programul dumneavoastră de gestiune și vânzare.
Gândiți-vă dacă aveți probleme, întrebări, nelămuriri, etc pe partea de business, produse, logistică, legislație, operațional, IT, etc la cine veți apela rapid și cu cine vă veți sfătui, să aibă și experiență relevantă. După aceea comparați ce vă oferă alții cu tot ce vă oferim noi, ținând cont că secretul unui business de succes NU stă doar în marfă și bani, ci în toate sutele de mai mici sau mai mari secrete, aparent mai mult sau mai puțin importante, care trebuie făcute așa cum trebuie și când trebuie.

Alegeți să lucrați în parteneriat cu noi și lucrurile vor fi mult mai simple! Dumneavoastră veniți cu banii și cu minim 30 de ore / lună de implicare și noi venim cu restul. Ne vom ocupa de la A la Z să aveți un magazin German Market profitabil și o afacere înfloritoare.

Prețuri avantajoase

Vă puteți face o idee despre prețurile noastre de raft și le puteți compara / verifica cu prețurile acelorași produse din alte magazine consultând lista de mai jos. În magazinul dumneavoastră, pe lângă calitatea superioară a produselor, veți avea aceleași prețuri de vânzare ca în toată rețeaua German Market, având un adaos mediu de 30% fără costuri suplimentare de achiziție externă și depozitare. Țineți cont că produsele de mai jos sunt doar o foarte mică parte a celor peste 1000 produse diferite pe care le avem permanent pe stoc.

- Gel de dus și șampon 2 în 1 Duschdash 250ml = 4.98 lei
- Detergent pentru haine Perwoll 1l = 10.94 lei
- Scutece Pampers = de la 0.66 lei per scutec
- Detergent pentru haine lichid Weisser Riese 3.2l 44 spălări = 43.98 lei
- Cafea macinată Amaroy Extra 500g = 13.98 lei
- Detergent pentru haine capsule Dash Pods 3 în 1 = de la 1.19 lei capsula
- Șampon / balsam de păr Syoss 500ml = 11.98 lei
- Monorolă prosoape din hârtie pentru bucătarie 100m = 6.98 lei
- Cafea măcinată Lavazza Suerte 250g = 9.95 lei
- Hârtie igienică 3 straturi Perfex 10 role = 7.98 lei
- Pastă de dinți Parodontax 75ml = 13.91 lei
- Balsam pentru haine Softlan 1l = 8.97 lei
- Șervețele parfumate pentru uscător, haine și lenjerie Lenor 25buc = 9.62 lei
- Degresant universal cu pulverizator Chanteclair 625ml = 11.98 lei
- Creion pentru albire dinți Absolute White 2g = 14.97 lei
- Dezinfectant pentru toaletă Domestos 750ml = 6.98 lei 

Despre firma German Market și motivația noastră

Rețeaua de magazine German Market a început în anul 2014 cu ideea tinerei antreprenoare Bianca Rusu (profil LinkedInde a oferi românilor produse de calitate mai bună la prețuri mai avantajoase decât în supermarketurile din România.
Și pentru că majoritatea românilor își doresc produse de calitate vestică de la branduri renumite internațional, tânara ardeleancă, ajutată de familie, a ales să importe direct din Germania și alte țări din Euroap de Vest cele mai cunoscute și apreciate branduri de detergenți, produse de îngrijire personală, scutece copii, articole de curățenie casnică, produse de menaj, dulciuri și cafea. Importurile au început anevoios, inițial, pentru a testa produsele, se aducea marfă cu mașina personală cât încăpea în portbagaj, după aceea cu o mică remorcă închiriată unde abia încăpea un palet de marfă, apoi cu o dubă unde îndesam la mână 6-7 paleți de marfă iar acum am ajuns să importăm lunar și câte 100 paleți de marfă, 2-3 camioane pline.
O parte a produselor din magazinele German Market se găsesc și în alte magazine din România, în special brandurile foarte cunoscute internațional, atât în magazinele de cartier cât și în magazinele lanțurilor mari de retail, dar de multe ori sunt de calitate mai slabă, făcute special pentru Europa de Est, și sunt mai scumpe.

Dezvoltarea rețelei German Market

În luna noiembrie 2014, în localitatea Florești din județul Cluj, într-un spațiu micuț, de doar 26 mp, în care au fost frumos aranjate peste 5000 de produse de la câteva sute de branduri internaționale, a fost lansat oficial primul magazin German Market. După nici 4 luni, în luna februarie 2015, bazat pe succesul peste așteptări al primului magazin, se deschide al doilea magazin German Market, de această dată în orașul Cluj-Napoca, într-un spațiu comercial un pic mai mare, de 40 mp. În lunile aprilie și noiembrie ale aceluiași an, la cererea a mii de clienți, alte două magazine, de 60 mp și 50 mp, s-au deschis în orașul Cluj-Napoca.

Pe parcursul anului 2017 rețeaua German Market a mai adăugat ale 4 noi magazine, celebrând și deshiderea primului magazin în sistem de franciză în localitatea Hunedoara, încheind anul 2017 cu un număr total de 8 magazine profitabile și încasări de peste 500,000 lei lunar.

În 2018, ne propunem să găsim noi parteneri împreună cu care să dezvoltăm o rețea națională de magazine German Market ce oferă clienților produse de calitate la prețuri avantajoase și partenerilor o afacere modernă și profitabilă.

Viziunea de viitor

Principala noastră dorință și motivație pe termen mediu este să devenim o rețea de magazine prezentă la nivel național, să putem oferi clienților noștri cât mai multe produse de calitate superioară la prețuri avantajoase și în același timp să ne păstrăm profitabili.

Tocmai creșterea profitabilității e unul dintre motivele pentru care dorim să dezvoltăm rețeaua de magazine German Market prin parteneriate de tip franciză la cheie. Ideea e simplă: cu cât creștem mai mult ca și număr de magazine și ca vânzări cu atât avem putere mai mare de negociere cu furnizorii noștri externi și prețurile de achizitie devin mai avantajoase iar costurile operaționale scad. În primii 3 ani de activitate am avut investiții serioase (amenajare depozit logistic, achiziție dube de marfă, sistem IT integrat, marketing, echipă) și cheltuieli mari (chirii în zone comerciale bune, fel și fel de teste să vedem ce merge și de ce merge, consultanță de specialitate în mai multe domenii pentru dezvoltarea rețelei, etc) tocmai pentru a ne putea dezvolta accelerat afacerea.

În cadrul parteneriatului, dumnevoastră nu mai trebuie să treceți prin ce am trecut noi, veți beneficia din prima clipa de toată experiența noastră acumulată în cei 4 ani de activitate. În plus veți beneficia de avantajele unei rețele de magazine cu prețuri de achiziție mai bune și costuri operaționale mai bine optimizate, cu o sortimentație mai variată de produse și suport tehnic, logistic și operațional mai bun decât ați obține în mod individual.

“Împreună vom fi mai puternici decât separat și fiecare vom face mai mulți bani. Dacă noi facem bani și dumneavoastră veți face bani, garantat!” este promisiunea pe care fondatorii și managerii companiei German Market SRL, Bianca și Cornel Rusu, v-o fac.

Imagini de la diferite amenajări ale magazinelor German Market

Accesând link-ul de mai jos puteți vedea mai multe imagini surprinse în decursul timpului, între anii 2014 și 2018, la amenajarea unora dintre cele 9 magazine German Market din Cluj, Florești, Apahida și Hunedoara.

Ne cerem scuze pentru calitatea imaginilor, nu sunt fotografii efectuate și editate profesionist, au fost făcute cu telefoanele persoane ale colegilor pentru arhiva internă a firmei. Aceste imagini au fost publicate pentru ca oricine e interesat să deschidă un magazin German Market în franciză / parteneriat să-și poată face o idee despre amenajarea magazinelor German Market, despre marfă, rafturi, echipamente, sortimentație, etc.

În general magazinele noastre arată mai bine în realitate decât în aceste imagini, vă invităm să le vizitați personal!

De asemenea vă rugăm să nu luați în considerare prețurile din imagini, unele dintre ele s-au schimbat în decursul timpului, iar în prezent pot fi mai mari sau poate chiar mai mici decât în imagini.

Link-ul către albumul foto de pe Facebook: .

https://www.facebook.com/pg/GermanMarketRO/photos/?tab=album&album_id=2174990912512956 

Date de contact

Suntem convinși că o mie de cuvinte scrise nu vor valora cât o singură discuție telefonică sau, și mai bine, o întâlnire față în față, unde veți cunoaște echipa din spatele succesului German Market, având posibilitatea să discutăm și să întelegeți în amănunt propunerea noastră de colaborare și câștig.

Dacă sunteți interesați să luați legătura cu noi sau dacă doriți mai multe detalii despre avantajele și câștigurile pe care vi le poate aduce unul sau mai multe magazine la cheie German Market sau aveți orice alte întrebări sau nelămuriri, vă rugăm să ne transmiteți un email cu numărul dumneavoastră de telefon la adresa de email franciza@germanmarket.ro și vă vom contacta noi în cel mai scurt timp posibil.

În email vă rog să ne povestiți un pic despre dumneavoastră, să menționați suma maximă de bani de care dispuneți pentru investiție și zona în care doriți să deschideți un nou magazin German Market.

Apariții media