IMPORTANT: Pentru a aplica la acest post apasă AICI dar nu înainte de a citi în întregime prezentarea postului

Căutăm un coleg isteț, harnic și dornic să înceapă sau să-și continue cariera într-un domeniu de viitor plecând de la un post de operator pregătire marfă în cadrul depozitului German Market din Cluj-Napoca, situat în cartierul Someșeni, lângă Aeroportul Cluj.

Dorim să ne mărim echipa logistică cu încă un coleg care, prin muncă, studiu și rezultate, să se dezvolte profesional și să avanseze în cadrul departamentului logistic al companiei noastre.

Experiența anterioară îți poate fi utilă dar nu e obligatorie, te putem ajuta noi să înveți și să te dezvolți profesional, cu condiția să fii inteligent, harnic, serios și să ai permis de conducere categoria B.

Te-ai săturat să lucrezi în altă parte sau nu ai deloc experiență în domeniu? Oricum ar fi noi te primim cu brațele deschise în echipa German Market. Te vom învăța rapid tot ce trebuie să ști și să faci și îți promitem că te vom trata frumos și corect, la fel cum așteptăm și noi să fim tratați!

Chiar dacă ai mai aplicat în trecut la unul dintre posturile noastre, fie că ai fost la interviu sau nu, dacă acum ești interesat de acest post te rugăm să aplici din nou deoarece aplicațiile vechi nu pot fi luate în considerare atunci când un nou post devine disponibil.

Ce responsabilități vei avea în echipa noastră?

Principala ta activitate ca și lucrător în depozitul German Market va consta în pregătirea mărfurilor pentru aprovizionarea săptămânală a magazinelor firmei. Asta înseamnă că va trebui să pregătești / sortezi / verifici marfa în baza unor liste de comenzi, să întocmești documente de transport (facturi, avize) și să o încarci / descarci în / din mașina de transport. Marfa pe care o vei pregătii constă în principal în produse de curățenie casnică, articole menaj, produse de îngrijire personală, dulciuri și cafea.

Activitățile tale obișnuite vor mai include:

  • operații specifice de recepție, manipulare, pregătire de marfă: descărcare, încărcare, sortare, verificare, paletizare, etichetare, etc;
  • verificarea pentru conformitate a produselor și sortarea acestora pe rafturi, secțiuni, rânduri, etc;

Care va fi programul de lucru?

Vei avea un program de muncă fix, de Luni până Vineri, de la ora 9 la ora 18, incluzând mai multe pauze ce însumează 1 oră și 20 de minute pauză zilnică.

Ce ne dorim de la tine?

  • Experiența profesională similară nu e obligatorie dar constituie avantaj;
  • Amabilitate, spirit de echipă, hărnicie, ambiție, seriozitate, responsabilitate și disciplină;
  • Abilități de folosire a tehnologiei moderne (PC, Windows, Excel, software gestiune, Internet, imprimantă, scaner, etc);
  • Meticulozitate, atenție la detalii, bună coordonare și planificare;
  • Să nu fii elev sau student activ, deoarece programul nostru de muncă nu se potrivește cu cel al unui elev/student;
  • Să știi la perfecție tabla înmulțirii și a împărțirii și să poți face calcule matematice simple în minte (adunări, scăderi, înmulțiri, împărțiri);
  • Nivel cel puțin mediu de atenție și gândire logică;

Ce-ți oferim pentru început?

  • Dacă ai permis de conducere categoria B și experiență în condus autoutilitare (dube marfă) pachetul salarial de încadrare este de ~ 3300 lei brut compus din: 2500 lei salariu brut de încadrare (1475 lei net cu o persoană în întreținere) + o medie lunară de 315 lei în tichete de masă (pe card) + 200 lei bonus brut pentru conducere autoutilitară (110 lei net) + 200 lei bonus brut de prezență (110 lei net) + 100 lei decontare transport în comun, rezultând un pachet salarial net total de ~ 2100 lei lunar;
  • Dacă nu ai permis de conducere sau nu ai experiență în condus autoutilitare pachetul salarial de încadrare este de ~ 3100 lei brut compus din: 2500 lei salariu brut de încadrare (~ 1475 lei net cu o persoană în întreținere) + o medie lunară de 315 lei în tichete de masă (pe card) + 200 lei bonus brut de prezență (110 lei net) + 100 lei decontare transport, rezultând un pachet salarial net total de ~ 2000 lei lunar;
  • Cadouri în valoare de până la 150 lei net la fiecare ocazie specială: Crăciun, Paște, 1 Iunie;
  • Bonusuri periodice în funcție de realizările proprii și performanțele firmei;
  • Plata salariului și a tichetelor de masă direct pe card;
  • Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă mică dar unită;
  • Reale posibilități de învățare și de împărtășire a cunoștințelor profesionale;
  • Contract de muncă pe perioadă nedeterminată din prima zi de muncă;
  • Facilități în obținerea unui credit bancar;
  • Posibilitate reală de dezvoltare profesională și de promovare în cadrul companiei;

Salariul de încadrare este raportat la volumul de muncă, nivelul responsabilităților, productivitatea postului, valoarea vânzărilor și condițiile de muncă. Dacă prin activitatea ta generezi performanță peste media postului poți câștiga mai mulți bani deoarece oferim în plus față de salariul fix și bonusuri periodice, care variază și se primesc în funcție de atingerea anumitor praguri de performanță individuală și/sau la nivel de echipă.

Câteva dintre avantajele pe care le vei avea în cadrul echipei German Market:

  • te angajăm chiar și dacă nu ai experiență anterioară în domeniu;
  • ai parte de training și suport permanent din partea colegilor;
  • folosești echipamente și tehnologii moderne de lucru;
  • ai acces la proceduri scrise de lucru, pentru a învăța cum să-ți faci munca cât mai corect;
  • descoperi o mulțime de produse noi care nu există pe piața din România;
  • vei face parte dintr-o echipă în care predomină colegialitatea, bunul simț și ajutorul reciproc;
  • îți exersezi abilitățile de interacțiune cu oamenii;
  • lucrezi și te dezvolți profesional într-o companie antreprenorială românească;
  • șefii nu îți stau toată ziua pe cap, ai spațiu și libertate în a-ți face munca așa cum trebuie;

Importat de citit și luat în considerare înainte de a ne contacta:

  • nu este obligatoriu să locuiești în Cluj dar programul de lucru prezentat mai sus este fix, nu se poate schimba și, indiferent unde locuiești, trebuie să-l poți respecta fără sa întârzii la muncă;
  • angajăm doar persoane care au cel puțin 18 ani, știu să scrie, să citească și să vorbească corect în limba română, sunt serioase, prezentabile, au o ținută decentă și cei 7 ani de acasă, putând să se comporte și să vorbească tot timpul frumos cu oricine, indiferent de situație;
  • plata salariului și a tichetelor de masă se face doar pe card, o dată pe lună (la nevoie / în caz de urgență putem acorda avansuri);
  • nu e obligatoriu să ai experiență profesională anterioară dar este necesar să ști și să poți folosi un computer, o imprimantă, un scanner, un smartphone, să ai o adresă de email activă și un cont personal de Facebook, să fii o persoană descurcăreață și să ai capacitatea de a învăța rapid și ”din mers” cum să lucrezi în sistemul nostru;
  • salariul de încadrare prezentat mai sus este fix, nu se negociază pentru acest post, dar plata lui este garantată de firma noastră. Noi nu avem rețineri din salariu, penalizări în bani, etc. iar salariul de încadrare se plătește în conformitate cu norma legală și de numărul orelor lucrate. Orice alte venituri extra (bonusuri, prime, cadouri, etc) sunt opționale și se pot acorda sau nu periodic, nu ar trebui să te bazezi strict pe ele în luarea deciziei de angajare ci să le consideri mai degrabă a fi o surpriză atunci când le primești. Încercăm anual să creștem / actualizăm salariile la un nivel acceptabil de majoritatea echipei, pentru fiecare post, în funcție de evoluția firmei și economiei, nivelul cheltuielilor, media salariilor de la concurența locală pentru același post, ținând cont de atribuțiile / responsabilitățile postului și de programul, volumul și condițiile de muncă;
  • nu angajăm persoane part-time sau studenți / elevi pentru că nu le putem asigura un program de muncă flexibil sau redus;
  • nu avem stabilită o limită de vârstă pentru acest loc de muncă dar având în vedere că activitatea acestui post presupune muncă fizică intensă de pregătire, sortare, încărcare și descărcare manuală de marfă, aflată în baxuri de 5-15 kg, trebuie să fii capabil din toate punctele de vedere să faci această muncă fără probleme;

Locul tău este în echipa German Market dacă:

  • vrei sa-ți dezvolți cariera și să acumulezi experiență în domeniile retail, logistic și e-commerce;
  • apreciezi și ești oricând pregătit atât pentru muncă fizică cât și pentru muncă intelectuală;
  • vrei să faci parte dintr-o echipă tânără dar profesionistă, unde primează respectul reciproc și bunul simț;
  • îți cauți un loc de muncă stabil, unde să fii motivat și recompensat pe măsura muncii depuse;

Suntem o companie antreprenorială, creată și condusă de o familie de tineri ardeleni. Importăm direct din Europa de Vest și oferim clienților o mulțime de produse cosmetice, de îngrijire personală, detergenți, produse de curățenie, articole menaj, dulciuri și cafea de calitate bună la prețuri avantajoase!

Hai și tu în echipa German Market și împreună vom aduce în casele românilor produse de calitate la prețuri avantajoase!

ATENȚIE: nu răspundem și nu luăm în considerare cererile de angajare sau CV-uri transmise online, prin SMS, email, Facebook, etc. sau cele depuse fizic la magazine. Singura modalitate de contact pentru a aplica la acest post este accesarea link-ului de mai jos. Mulțumim pentru înțelegere.

IMPORTANT: Pentru a aplica la acest post apasă AICI dar nu înainte de a citi în întregime prezentarea postului