Căutăm un coleg harnic și dornic să înceapă sau să-și continue cariera în domeniul logistic plecând de la un post de lucrător depozit cu atribuții de picker (operator pregătire marfă) în cadrul depozitului German Market din Cluj-Napoca, situat în cartierul Someșeni, lângă Aeroportul Cluj.

Dacă ești un om corect și harnic noi te primim cu brațele deschise în echipa German Market. Te vom învăța rapid tot ce trebuie să știi și să faci și îți promitem că te vom trata frumos și corect, la fel cum așteptăm și noi să fim tratați!

Chiar dacă ai mai aplicat în trecut la unul dintre posturile noastre, fie că ai fost la interviu sau nu, dacă acum ești interesat de acest post te rugăm să aplici din nou deoarece aplicațiile vechi nu pot fi luate în considerare atunci când un nou post devine disponibil.

Ce responsabilități vei avea în echipa noastră?

Principala ta activitate ca și lucrător în depozitul German Market va consta în manipularea și pregătirea mărfurilor pentru aprovizionarea săptămânală a magazinelor firmei. Asta înseamnă că va trebui să pregătești / sortezi / verifici marfa în baza unor documente de transport și să o încarci / descarci în / din mașina de transport. Marfa pe care o vei pregătii constă în principal în produse de curățenie casnică, articole menaj, produse de îngrijire personală, dulciuri și cafea.

Activitățile tale obișnuite vor mai include:

  • Operații specifice de recepție, manipulare, pregătire de marfă: descărcare, încărcare, sortare, verificare, paletizare, etichetare, etc;
  • Verificarea pentru conformitate a produselor și sortarea acestora pe rafturi, secțiuni, rânduri, paleti, transport, etc;

Care va fi programul de lucru?

Vei lucra de luni până joi inclusiv între orele 8:00 și 18:00 cu 1 oră pe zi timp de pauză. Ai liber complet în fiecare zi de vineri, sâmbătă și duminică.

În zilele de sărbătorile legale mari (Paște, Crăciun și Revelion) NU se lucrează deloc în cadrul firmei, toate magazinele si depozitele firmei fiind închise. Esti liber(ă) câte 2 zile la fiecare dintre aceste sărbători legale.

Ce ne dorim de la tine?

  • Experiența profesională similară nu e obligatorie dar constituie avantaj;
  • Amabilitate, spirit de echipă, hărnicie, ambiție, seriozitate, responsabilitate și disciplină;
  • Abilități de folosire a tehnologiei moderne (PC, Windows, Excel, Internet, imprimantă, scaner, etc);
  • Meticulozitate, atenție la detalii, bună coordonare și planificare;
  • Să știi la perfecție tabla înmulțirii și a împărțirii și să poți face calcule matematice simple în minte (adunări, scăderi, înmulțiri, împărțiri);

Câștigul net, garantat în plată, este compus din:

a) Venitul fix

+ 2,000 lei net lunar (3,400 lei brut) salariu de încadrare pentru un program complet de muncă;

+ 350 lei net lunar (700 lei brut) bonus de prezență (îl primești în fiecare lună în care ai program complet de muncă);

+ 840 lei net medie lunară tichete de masă electronice;

+ 210 lei net lunar tichete culturale pe card (se acordă începând din prima lună după terminarea perioadei de probă). Vezi mai jos lista unde pot fi utilizate aceste carduri de tichete culturale;

b) Beneficiile extra salariale:

150 lei net (neimpozabil), în fiecare lună, decontare transport în comun sau combustibil pentru auto propriu (se acordă începând din prima lună după terminarea perioadei de probă);

+ Până la 300 lei net (neimpozabil) cadou de Paște pentru angajat, în funcție de perioada de muncă activă a angajatului în firmă anterior evenimentului (sub 1 lună = 100 lei; între 1-3 luni = 200 lei; peste 3 luni = 300 lei);

+ Până la 300 lei net (neimpozabil) cadou de Crăciun pentru angajat, în funcție de perioada de muncă activă a angajatului în firmă anterior evenimentului (sub 1 lună = 100 lei; între 1-3 luni = 200 lei; peste 3 luni = 300 lei);

+ 20% discount la toate produsele din magazinele German Market care nu sunt deja la reducere;

c) Pentru colegii care au copil minor (indiferent că e școlar sau nu):

+ Până la 300 lei net (neimpozabil) cadou de Paște pentru copiii angajatului, în funcție de perioada de muncă activă a angajatului în firmă anterior evenimentului (sub 1 lună = 100 lei; între 1-3 luni = 200 lei; peste 3 luni = 300 lei). Valoarea acestui cadou nu diferă în funcție de numărul de copii ai angajatului, se acordă o singură sumă indiferent de numărul de copii ai angajatului;

+ Până la 300 lei net (neimpozabil) cadou de 1 Iunie pentru copiii angajatului, în funcție de perioada de muncă activă a angajatului în firmă anterior evenimentului (sub 1 lună = 100 lei; între 1-3 luni = 200 lei; peste 3 luni = 300 lei). Valoarea acestui cadou nu diferă în funcție de numărul de copii ai angajatului, se acordă o singură sumă indiferent de numărul de copii ai angajatului;

+ Până la 300 lei net (neimpozabil) cadou de Crăciun pentru copiii angajatului, în funcție de perioada de muncă activă a angajatului în firmă anterior evenimentului (sub 1 lună = 100 lei; între 1-3 luni = 200 lei; peste 3 luni = 300 lei). Valoarea acestui cadou nu diferă în funcție de numărul de copii ai angajatului, se acordă o singură sumă indiferent de numărul de copii ai angajatului;

d) Pentru colegii care au copil la creșă / grădiniță sau la școală (clasele 0-12):

600 lei net buget pentru decontare cheltuieli creșă / grădiniță (de Stat sau privată) sau bursă privată școlară. 

Pentru colegii care au copil la creșă sau grădiniță firma noastră acordă lunar suma menționată mai sus în baza documentelor justificative de tip chitanță sau factură pentru taxele de acces la creșă / grădiniță sau pentru contravaloarea mesei servite de copil la creșă / grădiniță. Dacă valoarea chitanțelor / facturilor lunare emise de creșă / grădiniță sunt mai mari decât suma menționată mai sus, firma noastră decontează maxim valoarea sumei menționate mai sus.  Dacă valoarea chitanțelor / facturilor lunare emise de creșă / grădiniță sunt mai mici decât suma menționată mai sus, firma noastră decontează valoarea sumei cuprinse în documentelele justificative de tip chitanță sau factură.

Pentru colegii care au copil la școală (clasele 0-12) firma noastră acordă lunar o bursă privată de studiu, indiferent de situația școlară a copilului școlar.

Această facilitate se acordă începând din prima lună după terminarea perioadei de probă.

Dacă ai mai mulți copii la creșă / grădiniță /școală, firma noastră acordă o singură sumă, doar pentru unul dintre ei (cel mai tânăr). Această sumă reprezintă o facilitate privată pe care firma noastră o acordă din fondurile firmei, nu are legătură și nu influențează alte eventuale burse / alocații / sponsorizări pe care copilul le primește (bursă de merit / socială /sportivă, etc).

De ce angajații care au copii minori au un venit mai mare?
La German Market există o diferență de venit între colegii care au copii minori și cei care nu au copii sau au copii majori deoarece în mod real există și o diferență destul de semnificativă de cheltuieli între oamenii care au copii minori și cei care nu au copii sau au copii majori.
Creșterea unui copil reprezintă un cost destul de mare pentru părinți, de aceea oamenii care au copii minori au nevoie de un buget mai mare = un venit mai mare pentru a-și putea permite lunar aceleași lucruri pe care oamenii care nu au copii sau au copii majori și le permit.
Prin acordarea burselor private și a cadourilor destinate copiilor minori încercăm să acoperim o mică parte din necesitățile extra a colegilor noștri care au copii minori.

Tichetele culturale le acordăm pe carduri Sodexo Cultural care pot fi utilizate pentru plată în mai multe locații fizice și magazine online, printre care:

- Cinematografele Cinema City din Iulius și Vivo, atât pentru achiziții de bilete la orice filme cât și pentru achiziții la barurile acestor cinematografe (mâncare, băutură, dulciuri, etc);

- Librariile Carturesti, Diverta, Librarium, Humanitas, Idea, Bookstory;

- La Cinema Florin Piersic, Teatru Maghiar de Stat, Muzeul Etnografic, Anticariat Aleph, magazinele Lecom, Teatrul Reactor;

- Online, se pot cumpăra orice produse de pe site-urile: Elefant.ro, Libris.ro, Cartepedia.ro, Carturesti.ro, LibrariaOnline.ro, Nemira.ro, Portokal.ro, Bookcity.ro, Dol.ro, BNB.ro, Bookmag.ro, Caruselbooks.ro, Blt.ro;

- Pe site-urile pentru achiziții bilete la spectacole / evenimente: Enterix.ro și Iabilet.ro

- Lista completă și actualizată a locațiilor unde se pot utiliza cardurile culturale Sodexo se găsește pe site-ul Sodexo și în aplicația Sodexo

Este important să înțelegi câteva aspecte ce țin de acest loc de muncă:

Tot ce este inclus în pachetul tău salarial de încadrare îți este garantat în plată atâta timp cât nu lipsești de la muncă. Asta înseamnă că pentru o lună completă de muncă, dacă îți respecți programul de muncă primești un salariu de ~ 3,400 lei net din care ~ 2,350 lei net pe cardul bancar + 840 lei net (în medie, deoarece în unele luni poate fi 800 lei iar în alte luni 880 lei, în funcție de câte zile lucrătoare sunt în lună) pe cardul de tichete de masă cu care poți face cumpărături de alimente în toate supermarketurile din România (inclusiv în magazinele German Market) + 200 lei net pe card de tichete culturale Pluxee.

În plus față de acest venit minim garantat mai ai câteva beneficiile extra salariale detaliate mai sus, pe care le primești în funcție de situația ta personală (vechime în firmă), dacă ai nevoie de decontare transport, dacă ai copil și dacă e școlar sau nu.

În caz că lipsești de la muncă și nu ai tură completă nu mai primești bonusul de prezență (adică 350 lei net) iar salariul tău este normal să fie mai mic, în funcție de câte ore/zile ai lipsit de la muncă. În caz că ai nevoie de câteva ore sau 1-2 zile libere pentru a-ți rezolva unele probleme personale dar vei recupera orele lipsă atunci salariul tău nu va fi mai mic, cu condiția să-ți recuperezi orele / zilele lipsă.

Pe lângă salariul de încadrare, adică pe lângă cei 3,400 lei net, periodic poți sau nu să primești diferite bonusuri și cadouri (explicate detaliat mai sus). Aceste bonusuri negarantate nu intră în salariul tău de încadrare, se pot acorda separat față de salariu, unele se pot acorda în funcție de performanțele tale și altele depind și de performanțele firmei și de mersul economiei.

Prin urmare, în ceea ce ține de salariu, noi îți garantăm că lună de lună, dacă nu lipsești de la muncă, primești 3,400 lei pachet salarial net (cu tichete de masă și tichete culturale incluse) și asta este suma pe care ar trebui să-ți bazezi decizia de angajare.

Restul bonusurilor și cadourilor pe care putem sau nu să le acordăm periodic sunt câștiguri EXTRA, nu sunt fixe și nu ar trebui să te bazezi pe ele, sunt bani pe care îi poți primi sau nu, câștigarea lor depinde atât de tine cât și de echipa / punctul de lucru unde lucrezi și de mersul economiei. Mai bine să nu te bazezi pe beneficiile extra și să te bucuri când le primești decât să te bazezi pe aceste beneficii și să te superi dacă nu le primești sau primești mai puțin decât te-ai fi așteptat din motive ce țin sau nu țin de tine.

Pentru început contractul de muncă se încheie pe perioadă determinată de 7 luni și perioadă de probă și acomodare 30 de zile lucrătoare. În perioada de probă ești angajat cu drepturi depline și ești plătit normal, singura diferență e că în perioada de probă îți poți da demisia sau firma îți poate inchide contractul fără preaviz. După terminarea perioadei de probă există un termen de preaviz de 20 de zile lucrătoare în caz de demisie sau concediere. După ce ai acumulat 7 luni vechime neîntreruptă în firmă contractul se incheie pe perioada nedeterminată dacă atât tu cât și firma angajatoare sunteți de acord să continuați colaborarea.

Locul tău este în echipa German Market dacă:

  • Vrei sa-ți dezvolți cariera și să acumulezi experiență în domeniul logistic;
  • Apreciezi și ești oricând pregătit pentru munca fizică;
  • Vrei să faci parte dintr-o echipă tânără dar profesionistă, unde primează respectul reciproc și bunul simț;
  • îți cauți un loc de muncă stabil, unde să fii motivat(ă) și recompensat(ă) pe măsura muncii depuse și plusului valoare adus firmei;

Câteva dintre avantajele pe care le vei avea în cadrul echipei German Market:

  • Vei face parte dintr-o echipă mică dar unită, în care predomină colegialitatea, bunul simț și ajutorul reciproc;
  • Șefii nu îți stau toată ziua pe cap, ai spațiu și libertate în a-ți face munca așa cum trebuie, conform procedurilor;

Importat de citit și luat în considerare înainte de a ne contacta:

  • Programul de lucru prezentat mai sus este fix, nu se poate schimba;
  • Angajăm doar persoane care dețin carte de identitate aflată în termenul de valabilitate, au drept de muncă în România neîngrădit legal în nici un fel, știu să scrie, să citească și să vorbească corect în limba română, sunt serioase, prezentabile, au o ținută decentă și cei 7 ani de acasă, putând să se comporte și să vorbească tot timpul frumos cu oricine, indiferent de situație;
  • Plata salariului, a tichetelor de masă și a tichetelor culturale se face doar pe card, o dată pe lună (la nevoie / în caz de urgență putem acorda avansuri);
  • Este necesar să știi și să poți folosi un computer, o imprimantă, un scanner, un smartphone, să ai o adresă de email activă și un cont personal de Facebook, să fii o persoană descurcăreață și să ai capacitatea de a învăța rapid și ”din mers” cum să lucrezi în sistemul nostru;
  • Salariul de încadrare prezentat mai sus este fix, nu se negociază pentru acest post, dar plata lui este garantată de firma noastră. Noi nu avem rețineri din salariu, penalizări în bani, etc. iar salariul de încadrare se plătește în conformitate cu norma legală și de numărul orelor lucrate. Orice alte venituri extra (bonusuri, prime, cadouri, etc) sunt opționale și se pot acorda periodic, nu ar trebui să te bazezi strict pe ele în luarea deciziei de angajare ci să le consideri mai degrabă a fi o surpriză atunci când le primești. Încercăm anual să creștem / actualizăm salariile la un nivel acceptabil de majoritatea echipei, pentru fiecare post, în funcție de evoluția firmei și economiei, nivelul cheltuielilor, media salariilor de la concurența locală pentru același post, ținând cont de atribuțiile / responsabilitățile postului și de programul, volumul și condițiile de muncă;
  • Deoarece majoritatea activitătii tale va însemna picking / manipulare de marfă, este necesar să fii apt(ă) din toate punctele de vedere să ridici, să muți, etc. cutii de produse cu greutate între 5 kg și 20 kg;

Despre German Market

Suntem o companie 100% antreprenorială, creată acum mai bine de 9 ani și condusă cu dăruire de o familie de tineri ardeleni care au muncit în Vest. Importăm direct din Europa de Vest și oferim clienților o mulțime de produse cosmetice, de îngrijire personală, detergenți, produse de curățenie, articole menaj, dulciuri și cafea de calitate bună la prețuri avantajoase!

Indiferent ce ai auzit sau crezi că știi despre German Market ca și firmă, angajator, echipă, muncă, produse, etc. îți recomandăm ca înainte de a-ți forma o părere sau de a decide să te alături echipei noastre, să vizitezi 1-2 (sau câte vrei tu) dintre magazinele German Market care sunt mai apropiate de tine, să discuți ca de la om la om cu colegii noștri din magazine. Dacă vrei să lucrezi la depozit, atunci când vii la interviu, dacă consideri că îți poate fi de folosit în decizia ta de angajare, poți discuta la fel de sincer și deschis și cu colegii din depozit.

Încearcă să discuți cu colegii care au vechime în firmă, ei sunt cei mai în măsură să-ți povestească în mod sincer și real, din propria experiență, cum e munca, activitatea, beneficiile salariale și extra salariale, cum sunt șefii, cât de serioasă e firma și alte informații care să te ajute să-ți faci o părere reală despre noi ca firmă / angajator / oameni / echipă.

Hai alături de noi în echipa German Market și împreună vom aduce în casele românilor produse de calitate la prețuri avantajoase!

Daca ai citit în întregime tot textul de mai sus și consideri că te încadrezi în cerințele postului și ești de acord cu condițiile de angajare, sună la telefon 0774.060.841 în intervalul Luni-Vineri 9-18.

ATENȚIE: nu putem răspunde sau lua în considerare cererile de angajare sau CV-uri transmise prin Olx, email, Facebook, WhatsApp, SMS,  etc. sau cele depuse fizic la magazine. Mulțumim pentru înțelegere.

Te informăm că aplicația ta este tratată cu confidențialitate. SC German Market SRL prelucrează datele tale cu caracter personal în conformitate cu Regulamentul 679/2016 (GDPR) și legislația națională în vigoare. Datele tale cu caracter personal la care dobândim acces în acest mod, vor fi utilizate exclusiv pentru scopul evaluării candidaturii tale și, după caz, al comunicărilor cu tine pe această temă. Transmiterea către SC German Market SRL a aplicării tale la prezentul anunț de recrutare se consideră ca și consimțământ din partea ta privind prelucrarea datelor tale, conform regulamentului nostru privind Prelucrarea datelor cu caracter personal pe care îl găsești aici.