IMPORTANT: Pentru a aplica la acest post apasă AICI (recomandabil folosind PC-ul și browserul Chrome) dar nu înainte de a citi în întregime prezentarea postului

Vrei să ai 3-4 zile complet libere săptămânal și un pachet salarial mai bun decât în alte locuri? Citește până la final!

Căutăm colegi și colege cu sau fără experiență, tineri sau mai în vârstă, care să lucreze ca lucrători comerciali cu atribuții și de casieri în magazinele German Market situate în Cluj-Napoca, în cartierele: Mănăștur, Mărăști și Piața Mihai Viteazu prin care vindem produse de îngrijire personală, cosmetice, produse de curățenie, detergenți, articole menaj, dulciuri și cafea de import.

Te-ai săturat să lucrezi în altă parte sau nu ai deloc experiență în domeniu? Oricum ar fi noi te primim cu brațele deschise în echipa German Market. Te vom învăța rapid tot ce trebuie să ști și să faci și îți promitem că te vom trata frumos și corect, la fel cum așteptăm și noi să fim tratați!

Chiar dacă ai mai aplicat în trecut la unul dintre posturile noastre, fie că ai fost la interviu sau nu, dacă acum ești interesat(ă) de acest post te rugăm să aplici din nou deoarece aplicațiile vechi nu pot fi luate în considerare atunci când un nou post devine disponibil.

Ce responsabilități vei avea în echipa noastră?

Principalele tale activități ca lucrător comercial cu atribuții și de casier la German Market vor consta în încasarea produselor de la clienți cu ajutorul unui sistem de vânzare performant și ușor de folosit (POS cu touchscreen) precum și aprovizionarea cu marfă a rafturilor din magazinul în care lucrezi.

Activitățile tale obișnuite vor mai include: servirea amabilă și orientată către client, oferirea de informații despre produse și sfaturi de achiziții clienților, recepția, depozitarea și manipularea produselor, supravegherea clienților, verificarea termenelor de valabilitate, lipirea etichetelor de traduceri pe produse, organizarea documentelor interne și asigurarea curățeniei la locul tău de muncă.

Care va fi programul de lucru?

În funcție la care magazin vei alege să lucrezi, programul este:

La magazinul din Cluj-Napoca, cartier Zorilor: se lucrează o săptămână 2 zile (miercuri și joi) și o săptămână 4 zile (luni, marți, vineri, sâmbătă), program 8-20. Duminica nu se lucrează deloc la acest magazin.

La magazinul din Cluj-Napoca, cartier Gheorgheni programul este de la 8 la 20 și se lucrează într-o săptămână 2 zile (miercuri și joi), într-o săptămână se lucrează 4 zile (luni, marți, vineri, sâmbătă) și într-o săptămână se lucrează 2 zile complete (miercuri și joi) și o zi parțial (sâmbătă parțial 5 ore, între orele 15-20, la magazinul din Piața Mărăști pentru supraveghere sală). Duminica nu se lucrează deloc la acest magazin.

La magazinul din Cluj-Napoca, Big Mănăștur: se lucrează timp de 2 zile consecutive cu următoarele 2 zile complet libere, program 9-21. Într-o săptămână sunt 4 zile complet libere iar în următoarea săptămână 3 zile complet libere!  În medie o data la două săptămâni se lucrează sâmbătă sau/și duminică, în funcție de rotația turelor cu liber 2 zile consecutive în alte zile din săptămână. Tura în ziua de duminică are programul mai scurt, până la ora 16.

La magazinele din Cluj-Napoca, Piața Mihai Viteazu și Cinema Mărăști: se lucrează 4 zile săptămânal, program 8-19 cu 3 zile complet libere săptămânal! Fiecare tură durează o lună si se lucrează rotativ, adică într-o lună lucrezi în tura 1, în luna următoare lucrezi în tura 2,  în a treia lună lucrezi în tura 3, a patra lună începi din nou tura 1 și tot așa. Turele sunt organizate astfel: în tura 1 se lucrează doar Luni, Marti, Miercuri, Joi (doar la magazinul din Piața Mihai Viteazu), în tura 2 se lucrează doar Luni (la magazinul Cinema Mărăști), Marți (la magazinul Cinema Mărăși), Vineri (la magazinul Piața Mihai Viteazu), Sâmbătă (la magazinul Piața Mihai Viteazu) iar în tura 3 se lucrează doar Miercuri, Joi, Vineri, Sâmbătă (doar la magazinul din Cinema Mărăști). Duminica nu se lucrează deloc la aceste magazine.

Ce ne dorim de la tine?

  • Orientare către client și o ținută profesională ireproșabilă;
  • Studii finalizate (cu sau fără diplomă) deoarece programul de muncă nu îți va fi ok dacă ești elev(ă) sau student(ă);
  • Experiența profesională într-un post similar nu e obligatorie dar constituie avantaj;
  • Amabilitate, spirit de echipă, responsabilitate și disciplină;
  • Să nu fumezi în timpul programului de muncă cu excepția țigărilor electronice;
  • Să știi la perfecție tabla înmulțirii și a împărțirii și să poți face calcule matematice simple în minte (adunări, scăderi, înmulțiri, împărțiri);
  • Nivel cel puțin mediu de atenție și gândire logică;

Ce-ți oferim pentru început?

  • Pachet salarial brut de încadrare 3400 lei brut compus din: 2500 lei salariu brut de încadrare (în medie 1475 lei net cu o persoană în întreținere) + 500 lei bonus brut de prezență (280 lei net) + o medie lunară de 315 lei în tichete de masă electronice (pe card) + 100 lei decontare transport în comun, rezultând un pachet salarial net total ~ 2170 lei lunar;
  • Tichete de vacanță între până la 2000 lei net anual, acordate pe card;
  • Cadouri în valoare de până la 150 lei net la fiecare ocazie specială: Crăciun, 8 Martie, Paște, 1 Iunie;
  • Reducere de 10% la produsele din magazinele German Market;
  • Plata salariului și a tichetelor de masă direct pe card;
  • Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă mică dar unită;
  • Reale posibilități de învățare și de împărtășire a cunoștințelor profesionale;
  • Toate orele suplimentare se compensează cu zile libere sau se plătesc;
  • Facilități în obținerea unui credit bancar;

Salariul de încadrare este raportat la volumul de muncă, nivelul responsabilităților, productivitatea postului, valoarea vânzărilor și condițiile de muncă. Dacă prin activitatea ta generezi performanță peste media postului poți câștiga mai mulți bani deoarece oferim în plus față de salariul fix și bonusuri periodice până la 500 lei net care se primesc în funcție de atingerea anumitor praguri de performanță individuală și/sau la nivel de echipă.

Locul tău este în echipa German Market dacă:

  • apreciezi contactul direct cu clienţii și ești oricând pregătit(ă) să-i întâmpini cu zâmbetul pe buze;
  • vrei să faci parte dintr-o echipă tânără dar profesionistă, unde primează respectul reciproc și bunul simț;
  • îți cauți un loc de muncă stabil, unde să fii motivat(ă) și recompensat(ă) pe măsura muncii depuse;

Câteva dintre avantajele pe care le vei avea în cadrul echipei German Market:

  • volumul de muncă și stresul la locul de muncă este mai mic decât la alte locuri de muncă;
  • te angajăm chiar și dacă nu ai experiență anterioară în domeniu;
  • ai parte de training și suport permanent din partea colegilor;
  • folosești echipamente și tehnologii moderne de lucru;
  • ai acces la proceduri scrise de lucru, pentru a învăța cum să-ți faci munca cât mai corect;
  • descoperi o mulțime de produse noi care nu există pe piața din România;
  • vei face parte dintr-o echipă mică dar unită, în care predomină colegialitatea, bunul simț și ajutorul reciproc;
  • îți exersezi abilitățile de interacțiune cu clienții;
  • lucrezi și te dezvolți profesional într-o companie antreprenorială românească;
  • șefii nu îți stau toată ziua pe cap, ai spațiu și libertate în a-ți face munca așa cum trebuie, conform procedurilor;

Importat de citit și luat în considerare înainte de a ne contacta:

  • programul de lucru în ture prezentat mai sus este fix, nu se poate schimba (în caz că ai nevoie găsim o variantă să faci schimb temporar de tură cu un alt coleg);
  • angajăm doar persoane care au cel puțin 18 ani, știu să scrie, să citească și să vorbească corect în limba română, sunt serioase, prezentabile, au o ținută decentă și cei 7 ani de acasă, putând să se comporte și să vorbească tot timpul frumos cu oricine, indiferent de situație;
  • plata salariului și a tichetelor de masă se face doar pe card, o dată pe lună (la nevoie / în caz de urgență putem acorda avansuri);
  • în primele 2 săptămâni după angajare vei lucra și vei face training plătit în unul dintre magazinele noastre, situate preferabil cât mai aproape de tine, în Big Mănăștur, Piața Mihai Viteazu sau lângă Cinema Mărăști. După completarea perioadei de training, în funcție de cum te descurci și de posturile disponibile, vom decide de comun acord în care magazin vei lucra, încercând să te atribuim unui magazin cât mai apropiat de casa ta;
  • nu e obligatoriu să ai experiență profesională anterioară dar este necesar să ști și să poți folosi un computer, o imprimantă, un scanner, un smartphone, să ai o adresă de email activă și un cont personal de Facebook, să fii o persoană descurcăreață și să ai capacitatea de a învăța rapid și ”din mers” cum să lucrezi în sistemul nostru;
  • salariul de încadrare prezentat mai sus este fix, nu se negociază pentru acest post, dar plata lui este garantată de firma noastră. Noi nu avem rețineri din salariu, penalizări în bani, etc. iar salariul de încadrare se plătește în conformitate cu norma legală și de numărul orelor lucrate. Orice alte venituri extra (bonusuri, prime, cadouri, etc) sunt opționale și se pot acorda sau nu periodic, nu ar trebui să te bazezi strict pe ele în luarea deciziei de angajare ci să le consideri mai degrabă a fi o surpriză atunci când le primești. Încercăm anual să creștem / actualizăm salariile la un nivel acceptabil de majoritatea echipei, pentru fiecare post, în funcție de evoluția firmei și economiei, nivelul cheltuielilor, media salariilor de la concurența locală pentru același post, ținând cont de atribuțiile / responsabilitățile postului și de programul, volumul și condițiile de muncă;
  • atenție că pe tot parcursul programului de muncă, de când intri la muncă și până ieși de la muncă, nu ai voie să fumezi, cu excepția țigărilor electronice care sunt permise de lege să fie folosite în spații publice. Pauza oficială este de 15 minute pe parcursul unei ture de lucru, timp în care poți să închizi magazinul pentru a merge la baie, pentru a lua masa, etc. sau pentru a fuma în afara magazinului. Suplimentar față de pauza oficială, pe parcursul turei, vei avea destul de multe perioade, adunate în jur de 1-2 ore / tură, în care nu vei avea clienți în magazin, având timp să stai / să te odihnești / să mănânci / etc dar nu vei mai avea voie să închizi magazinul sau să ieși să fumezi;
  • nu angajăm persoane part-time sau studenți / elevi pentru că nu le putem asigura un program de muncă flexibil sau redus;
  • deoarece o parte din activitatea ta va fi aprovizionarea rafturilor din magazin cu marfă, este necesar să fii apt(ă) din toate punctele de vedere să ridici, să muți, etc. cutii de produse cu greutate între 5 kg și 15 kg;

Suntem o companie antreprenorială, creată și condusă de o familie de tineri ardeleni. Importăm direct din Europa de Vest și oferim clienților o mulțime de produse cosmetice, de îngrijire personală, detergenți, produse de curățenie, articole menaj, dulciuri și cafea de calitate bună la prețuri avantajoase!

Hai și tu în echipa German Market și împreună vom aduce în casele românilor produse de calitate la prețuri avantajoase!

ATENȚIE: nu răspundem și nu luăm în considerare cererile de angajare sau CV-uri transmise online, prin SMS, email, Facebook, etc. sau cele depuse fizic la magazine. Singura modalitate de contact pentru a aplica la acest post este accesarea link-ului de mai jos. Mulțumim pentru înțelegere.

IMPORTANT: Pentru a aplica la acest post apasă AICI (recomandabil folosind PC-ul și browserul Chrome) dar nu înainte de a citi în întregime prezentarea postului