IMPORTANT: Pentru a aplica la acest post apasă AICI (recomandabil folosind PC-ul și browserul Chrome doarece în browserul Facebook poate să nu funcționeze) dar nu înainte de a citi în întregime prezentarea postului

Vrei să ai 3-4 zile complet libere săptămânal și o ofertă de muncă mai ok decât în alte locuri similare din Cluj? Citește până la final!

Căutăm noi colegi și colege pentru echipa de lucrători comerciali cu atribuții și de casieri a magazinelor German Market situate în Cluj-Napoca, în cartierele: Mănăștur, Mărăști și Piața Mihai Viteazu prin care vindem produse de îngrijire personală, cosmetice, produse de curățenie, detergenți, articole menaj, dulciuri și cafea de import.

Pentru a aplica la acest post e necesar ca în ultimii 3 ani să ai cel puțin 2 ani lucrați legal, cu norma întreagă, oriunde în domeniul privat din România sau Europa și să fii pregătit(ă) să faci atât muncă de casier cât și muncă fizică de lucrător comercial. Dacă îndeplinești aceste condiții și ești harnic(ă) și cinstit(ă) noi te primim cu brațele deschise în echipa German Market. Te vom învăța tot ce trebuie să ști și să faci și îți promitem că te vom trata frumos și corect, la fel cum așteptăm și noi să fim tratați!

Chiar dacă ai mai aplicat în trecut la unul dintre posturile noastre, fie că ai fost la interviu sau nu, dacă acum ești interesat(ă) de acest post te rugăm să aplici din nou deoarece aplicațiile vechi nu pot fi luate în considerare atunci când un nou post devine disponibil.

Ce responsabilități vei avea în echipa noastră?

Principalele tale activități ca lucrător comercial cu atribuții și de casier la German Market vor consta în încasarea produselor de la clienți cu ajutorul unui sistem de vânzare performant și ușor de folosit (POS cu touchscreen) precum și aprovizionarea cu marfă a rafturilor din magazinul în care lucrezi.

Activitățile tale obișnuite vor mai include: servirea amabilă și orientată către client, oferirea de informații despre produse și sfaturi de achiziții clienților, recepția, depozitarea și manipularea produselor, supravegherea clienților, verificarea termenelor de valabilitate, lipirea etichetelor de traduceri pe produse, organizarea documentelor interne și asigurarea curățeniei la locul tău de muncă.

Care va fi programul de lucru?

În funcție la care magazin vei alege să lucrezi, programul este:

La magazinul din Cluj-Napoca, cartier Zorilor: se lucrează o săptămână 2 zile (miercuri și joi) și o săptămână 4 zile (luni, marți, vineri, sâmbătă), program 8-20. Duminica nu se lucrează deloc la acest magazin.

La magazinul din Cluj-Napoca, cartier Gheorgheni programul este de la 8 la 20 și se lucrează într-o săptămână 2 zile (miercuri și joi), într-o săptămână se lucrează 4 zile (luni, marți, vineri, sâmbătă) și într-o săptămână se lucrează 2 zile complete (miercuri și joi) și o zi parțial (sâmbătă parțial 5 ore, între orele 15-20, la magazinul din Piața Mărăști pentru supraveghere sală). Duminica nu se lucrează deloc la acest magazin.

La magazinul din Cluj-Napoca, Big Mănăștur: se lucrează timp de 2 zile consecutive cu următoarele 2 zile complet libere, program 9-21. Într-o săptămână sunt 4 zile complet libere iar în următoarea săptămână 3 zile complet libere!  În medie o data la două săptămâni se lucrează sâmbătă sau/și duminică, în funcție de rotația turelor cu liber 2 zile consecutive în alte zile din săptămână. Tura în ziua de duminică are programul mai scurt, până la ora 16.

La magazinele din Cluj-Napoca, Piața Mihai Viteazu și Cinema Mărăști: se lucrează 4 zile săptămânal, program 8-19 cu 3 zile complet libere săptămânal! Fiecare tură durează o lună si se lucrează rotativ, adică într-o lună lucrezi în tura 1, în luna următoare lucrezi în tura 2,  în a treia lună lucrezi în tura 3, a patra lună începi din nou tura 1 și tot așa. Turele sunt organizate astfel: în tura 1 se lucrează doar Luni, Marti, Miercuri, Joi (doar la magazinul din Piața Mihai Viteazu), în tura 2 se lucrează doar Luni (la magazinul Cinema Mărăști), Marți (la magazinul Cinema Mărăși), Vineri (la magazinul Piața Mihai Viteazu), Sâmbătă (la magazinul Piața Mihai Viteazu) iar în tura 3 se lucrează doar Miercuri, Joi, Vineri, Sâmbătă (doar la magazinul din Cinema Mărăști). Duminica nu se lucrează deloc la aceste magazine.

Ce ne dorim de la tine?

  • Orientare către client și o ținută profesională ireproșabilă;
  • Studii finalizate (cu sau fără diplomă) deoarece programul de muncă nu îți va fi ok dacă ești elev(ă) sau student(ă);
  • Experiența profesională într-un post similar nu e obligatorie dar constituie avantaj;
  • Amabilitate, spirit de echipă, responsabilitate și disciplină;
  • Să nu fumezi în timpul programului de muncă cu excepția țigărilor electronice;
  • Să știi la perfecție tabla înmulțirii și a împărțirii și să poți face calcule matematice simple în minte (adunări, scăderi, înmulțiri, împărțiri);
  • Nivel cel puțin mediu de atenție și gândire logică;

Ce-ți oferim pentru început?

  • Pachet salarial brut de încadrare 3,600 lei brut compus din: 2,700 lei salariu brut de încadrare (în medie 1,580 lei net cu o persoană în întreținere) + 500 lei bonus brut de prezență (280 lei net) + o medie lunară de 315 lei în tichete de masă electronice (pe card) + 100 lei decontare transport în comun sau combustibil pentru auto propriu, rezultând un pachet salarial de ~ 2,275 lei net lunar (sau 2,475 lei net lunar pentru cine are copil elev care se califică pentru bursa privată ”Parte de carte”, vezi detalii mai jos);
  • Tichete de vacanță 1500-2000 lei net anual, acordate pe card;
  • Tichete cadou pe card în valoare de 150 lei net la fiecare ocazie specială: Crăciun, 8 Martie (dacă ești femeie) Paște, 1 Iunie (dacă ai copil minor), 1 Septembrie (dacă ai copil școlar);
  • Abonament gratuit de sănătate (inclusiv stomatologie) în toate clinicile Regina Maria din Cluj și restul țării (vezi AICI pachetul IMM Plus cu serviciile și discounturile de care vei beneficia ca și angajat German Market);
  • Reducere de 10% la toate produsele din magazinele German Market;
  • Bonus trimestrial de vânzări în funcție de performanțele financiare ale magazinului unde lucrezi;
  • Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă mică dar unită;
  • Reale posibilități de învățare și de împărtășire a cunoștințelor profesionale;
  • Facilități în obținerea unui credit bancar;

Când adunăm pachetul salarial de încadrare și toate primele fixe + variabile pentru acest post rezultă un venit mediu anual net între 31,200 lei și 33,600 lei, ceea ce înseamnă în medie între 2,600 și 2,800 lei net / lună din care 2,275 net lună sunt garantați pentru munca depusă și restul până la 2,600 lei - 2,800 lei net / lună provin din beneficiile extra menționate mai sus.

Salariul de încadrare este raportat la volumul de muncă, nivelul responsabilităților, productivitatea postului, valoarea vânzărilor și condițiile de muncă iar beneficiile extra se acordă în funcție de performanțele individuale și ale echipei.

Este important să ințelegi câteva aspecte ce țin de câștigul tău:

Tot ce este inclus în pachetul tău salarial de încadrare îți este garantat în plată atâta timp cât nu lipsești de la muncă. Asta înseamnă că pentru o lună completă de muncă, dacă îți respecți programul de muncă primești un salariu de 2,275 lei net din care ~ 1,960 lei pe cardul bancar (include și decontarea transportului) și 315 lei (în medie, deoarece în unele luni poate fi 300 lei iar în alte luni 330 lei, în funcție de câte zile lucrătoare sunt în lună) pe cardul de tichete de masă cu care poți face cumpărături de alimente în toate supermarketurile din Romania (inclusiv în magazinele German Market).

În caz că lipsești de la muncă și nu ai tură completă nu mai primești bonusul de prezență (adică 280 lei net) iar salariul tău este normal să fie mai mic, în functie de câte ore/zile ai lipsit de la muncă. În caz că ai nevoie de câteva ore sau 1-2 zile libere pentru a-ți rezolva unele probleme personale dar vei recupera orele lipsă atunci salariul tău nu va fi mai mic, cu condiția să-ți recuperezi orele / zilele lipsă.

Pe lângă salariul de încadrare, adică pe lângă cei 2,275 lei net, periodic primești diferite bonusuri și cadouri, menționate mai sus. Aceste bonusuri nu intră în salariul tău de încadrare, se acordă separat față de salariu, unele se acordă în funcție de performanțele tale și altele depind și de performanțele echipei în care lucrezi.

Prin urmare, în ceea ce ține de salariu, noi îți garantăm că lună de lună, dacă nu lipsești de la muncă, primești 2,275 lei salariu net (cu tichete de masă și decontare transport incluse) și asta este suma pe care ar trebui să-ți bazezi decizia de angajare.

Restul bonusurilor și cadourilor pe care le acordăm periodic sunt câștiguri EXTRA, nu sunt fixe și nu ar trebui să te bazezi pe ele, sunt bani pe care îi poți primi sau nu, câștigarea lor depinde atât de tine cât și de echipa și magazinul unde lucrezi. Mai bine să nu te bazezi pe banii din bonusurile periodice și să te bucuri când îi primești decât să te bazezi pe ei și să te superi dacă nu-i primești sau primești mai puțin decât te-ai fi așteptat din motive ce țin sau nu țin de tine.

Bursa privată ”Parte de carte”

Suplimentar, fără să fie legat de salariul tău, dacă ai un copil elev (clasele 0-12) cu rezultate școlare bune, copilul poate aplica pentru bursa noastră privată "Parte de carte", în valoare standard de 200 lei net / lună. Valoarea bursei poate fi mai mare pentru cine are rezultate școlare excepționalePentru detalii despre această bursă apasă aici.

Locul tău este în echipa German Market dacă:

  • apreciezi contactul direct cu clienţii și ești oricând pregătit(ă) să-i întâmpini cu zâmbetul pe buze;
  • vrei să faci parte dintr-o echipă tânără dar profesionistă, unde primează respectul reciproc și bunul simț;
  • îți cauți un loc de muncă stabil, unde să fii motivat(ă) și recompensat(ă) pe măsura muncii depuse și plusului valoare adus firmei;

Câteva dintre avantajele pe care le vei avea în cadrul echipei German Market:

  • volumul de muncă și stresul la locul de muncă este mai mic decât la alte locuri de muncă;
  • te angajăm chiar și dacă nu ai experiență anterioară în domeniu;
  • ai parte de training și suport permanent din partea colegilor;
  • folosești echipamente și tehnologii moderne de lucru;
  • ai acces la proceduri scrise de lucru, pentru a învăța cum să-ți faci munca cât mai corect;
  • descoperi o mulțime de produse noi care nu există pe piața din România;
  • vei face parte dintr-o echipă mică dar unită, în care predomină colegialitatea, bunul simț și ajutorul reciproc;
  • îți exersezi abilitățile de interacțiune cu clienții;
  • lucrezi și te dezvolți profesional într-o companie antreprenorială românească;
  • șefii nu îți stau toată ziua pe cap, ai spațiu și libertate în a-ți face munca așa cum trebuie, conform procedurilor;

Importat de citit și luat în considerare înainte de a ne contacta:

  • programul de lucru în ture prezentat mai sus este fix, nu se poate schimba (în caz că ai nevoie găsim o variantă să faci schimb temporar de tură cu un alt coleg);
  • angajăm doar persoane care au cel puțin 18 ani, știu să scrie, să citească și să vorbească corect în limba română, sunt serioase, prezentabile, au o ținută decentă și cei 7 ani de acasă, putând să se comporte și să vorbească tot timpul frumos cu oricine, indiferent de situație;
  • plata salariului și a tichetelor de masă se face doar pe card, o dată pe lună (la nevoie / în caz de urgență putem acorda avansuri);
  • în primele 2 săptămâni după angajare vei lucra și vei face training plătit în unul dintre magazinele noastre, situate preferabil cât mai aproape de tine, în Big Mănăștur, Piața Mihai Viteazu sau lângă Cinema Mărăști. După completarea perioadei de training, în funcție de cum te descurci și de posturile disponibile, vom decide de comun acord în care magazin vei lucra, încercând să te atribuim unui magazin cât mai apropiat de casa ta;
  • nu e obligatoriu să ai experiență profesională anterioară dar este necesar să ști și să poți folosi un computer, o imprimantă, un scanner, un smartphone, să ai o adresă de email activă și un cont personal de Facebook, să fii o persoană descurcăreață și să ai capacitatea de a învăța rapid și ”din mers” cum să lucrezi în sistemul nostru;
  • salariul de încadrare prezentat mai sus este fix, nu se negociază pentru acest post, dar plata lui este garantată de firma noastră. Noi nu avem rețineri din salariu, penalizări în bani, etc. iar salariul de încadrare se plătește în conformitate cu norma legală și de numărul orelor lucrate. Orice alte venituri extra (bonusuri, prime, cadouri, etc) sunt opționale și se pot acorda sau nu periodic, nu ar trebui să te bazezi strict pe ele în luarea deciziei de angajare ci să le consideri mai degrabă a fi o surpriză atunci când le primești. Încercăm anual să creștem / actualizăm salariile la un nivel acceptabil de majoritatea echipei, pentru fiecare post, în funcție de evoluția firmei și economiei, nivelul cheltuielilor, media salariilor de la concurența locală pentru același post, ținând cont de atribuțiile / responsabilitățile postului și de programul, volumul și condițiile de muncă;
  • atenție că pe tot parcursul programului de muncă, de când intri la muncă și până ieși de la muncă, nu ai voie să fumezi, cu excepția țigărilor electronice care sunt permise de lege să fie folosite în spații publice. Pauza oficială este de 15 minute pe parcursul unei ture de lucru, timp în care poți să închizi magazinul pentru a merge la baie, pentru a lua masa, etc. sau pentru a fuma în afara magazinului. Suplimentar față de pauza oficială, pe parcursul turei, vei avea destul de multe perioade, adunate în jur de 1-2 ore / tură, în care nu vei avea clienți în magazin, având timp să stai / să te odihnești / să mănânci / etc dar nu vei mai avea voie să închizi magazinul sau să ieși să fumezi;
  • nu angajăm part-time și nici minori / studenți / elevi pentru că nu le putem asigura un program de muncă flexibil sau redus;
  • deoarece o parte din activitatea ta va fi aprovizionarea rafturilor din magazin cu marfă, este necesar să fii apt(ă) din toate punctele de vedere să ridici, să muți, etc. cutii de produse cu greutate între 3 kg și 12 kg;

Despre German Market

Suntem o companie 100% antreprenorială, creată acum mai bine de 5 ani și condusă cu dăruire de o familie de tineri ardeleni care au muncit în Vest. Importăm direct din Europa de Vest și oferim clienților o mulțime de produse cosmetice, de îngrijire personală, detergenți, produse de curățenie, articole menaj, dulciuri și cafea de calitate bună la prețuri avantajoase!

Indiferent ce ai auzit sau crezi că știi despre German Market ca și firmă, angajator, echipă, muncă, produse, etc. îți recomandăm ca înainte de a-ți forma o părere sau de a decide să te alături echipei noastre, să vizitezi 1-2 (sau câte vrei tu) dintre magazinele German Market care sunt mai apropiate de tine, să discuți ca de la om la om cu colegii noștri din magazine, să vezi produsele și mediul de muncă.

Încearcă să discuți cu colegii care au vechime în firmă, ei sunt cei mai în măsură să-ți povestească în mod sincer și real, din propria experiență, cum e munca, activitatea, beneficiile salariale și extra salariale, cum sunt șefii, cât de serioasă e firma și alte informații care să te ajute să-ți faci o părere reală despre noi ca firmă / angajator / oameni / echipă. Dacă vrei să lucrezi la depozit atunci când vii la interviu (după ce te precalifici la testul online) dacă consideri că îți poate fi de folosit în decizia ta de angajare poți discuta la fel de sincer și deschis și cu colegii din depozit.

Hai alături de noi în echipa German Market și împreună vom aduce în casele românilor produse de calitate la prețuri avantajoase!

ATENȚIE: nu putem răspunde sau lua în considerare cererile de angajare sau CV-uri transmise prin Olx, email, Facebook, WhatsApp, SMS,  etc. sau cele depuse fizic la magazine. Singura modalitate de contact pentru a aplica la acest post este accesarea link-ului de mai jos; completarea formularului și parcurgerea testului de preselecție online. Mulțumim pentru înțelegere.

IMPORTANT: Pentru a aplica la acest post apasă AICI (recomandabil folosind PC-ul și browserul Chrome doarece în browserul Facebook poate să nu funcționeze) dar nu înainte de a citi în întregime prezentarea postului

Opțional: dacă vrei să citești mai multe despre procedura de aplicare pentru un loc de muncă la German Market și de ce am ales să recrutăm ”mai altfel” decât majoritatea apăsă aici